Het product dat ik bij jullie besteld heb is stuk gegaan. Wat nu?
Wat vervelend dat het product niet aan jouw verwachtingen voldoet.
Joeps.nl biedt standaard 3 maanden garantie op alle producten.
Op merkproducten bieden wij 12 maanden garantie.
Helaas komt het, gelukkig zeer zelden, voor dat een verzegeld product (Smartphones of Airpods bijvoorbeeld) een fabrieksfout bevat. Laat ons dit z.s.m. weten. Wij kunnen dit product helaas niet direct vervangen met een nieuw product, in verband met de verbroken zegel.
Het beleid van Joeps is in dit geval;
Je laat ons via [email protected] weten dat jouw product defect is en gerepareerd dient te worden. Daarna stuur je het product naar Joeps retour. Doe hierbij een briefje met jouw ordernummer én een duidelijke beschrijving wat het defect precies is. Wij zullen het product eerst laten testen op onze testafdeling. Vervolgens sturen wij jouw product door naar repaircenter van het merk van jouw product. Daar wordt het product volledig getest en, indien nodig, repareert. Het product wordt vervolgens teruggestuurd naar ons. Wij testen hem voor de zekerheid nogmaals en sturen het product, indien goedgekeurd, terug naar jou.
Denk erom; Als in het repaircenter blijkt dat er géén defect aan jouw product te vinden is, moeten wij 45 euro onderzoekskosten in rekening brengen. In dat geval valt het onderzoek namelijk niet onder de garantie.
Dus;
1) Je meldt het defect via [email protected]
2) Je stuurt het product terug naar Joeps. Doe hierbij een duidelijke beschrijving van het probleem én je ordernummer.
3) Zodra wij het product binnen hebben, testen wij het.
4) Het product wordt doorgestuurd naar het repaircenter.
5) Het product wordt volledig getest en, indien nodig, gemaakt.
6) Is het product inderdaad defect? Dan valt dit onder de garantie.
Wordt er geen defect gevonden? Dan rekent het repaircenter onderzoekskosten. Deze kosten zijn voor de consument.
Is het defect ontstaan door bijvoorbeeld waterschade/valschade? Dan valt dit niet onder garantie heb jij de keuze of je de schade (op eigen kosten) wilt laten repareren. Dit overleggen wij inderdaad met jou.
7) Het product komt terug naar Joeps. Wij zullen het nogmaals testen om er 100% zeker van te zijn dat het defect hersteld is.
8) Het product wordt weer naar jou opgestuurd.
Let op: Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd en/of intensief gebruik of valschade.